pühapäev, 2. september 2007

Mihkliga kohtumine

Täna saime Mihkliga kokku. Ruumiga oli küll natuke probleeme, aga täna Kairi suurepärasele ideele, oli meie kohtumise paigaks Noortekohvik. Alguses ei saanud me küll sisse, kuna ametlik avamiseni oli tund aega, kuid see probleemgi oli ületatav.
Mina olin Mihkliga varem kohtunud, kuid Merka ja Britta said ka meie toreda juhendajaga tuttavaks ning oli ka juba aeg. Mihkel jagas meiega oma tarkusi. Minu jaoks olid kõige põnevamad jutud foorumteatri alugusest. Meeldejääv oli ka selline omapärane mäng, millele mina loomuliklt alguses pihta ei saanud, võib-olla selle pärast, et meid oli liiga vähe, aga lõpuks oli kõik selge. Ma tahtsin just sellist koosoleku-laua taga istumiuse mängu ja selle ma ka sain Mihkli kuldvaramust. Kui tee ja kohv oli joodud meil, siis puhusime veidi veel juttu, kuigi osalt oli see selline küsimus-vastus vormis, aga sellegi poolest, üpriski sisukas ja kasulik koosviibimine. Oluline oli veel seegi, et Mihkel rääkis veel kord üle, kuidas saadakse foorumteatri lugusid ning see andis innustust kohe tegutsema hakata. Mihkel läks siis oma teed ning meie kolmekesi seadsimegi sammud raamatupoodi, et lehtedes kirjutatuga ning lootsime leida ainest foorumteatri jaoks. Otsesid ideid kohe ei sadanud, kuid järgmine nädal saame kokku nii, et kõigil oleks oma mõttted, mida teha olemas. See olekski sobiv lõpp praeguseks. Mina lähen nüüd meie suurepärast mängude raamatut sirvima.

Kommentaare ei ole: