pühapäev, 2. september 2007

Tõotab tulla asjalik nädal...

Niisiis mina loodan, et saan järgmine nädal hakkama osade kokkusaamistega, mis meil on vajalikud. Noh kui mitte jäörgmisel kõik, siis ülejärgmisega vähemasti. Nendeks kohtadeks on meie tublide toetajate: Hellenic ja Sõnasepp. Toitlustajast on siin juba räägitud, aga tõepoolest on meil ka tasuta olemas 100 postrit, meeletud tänusõnad Tiiu ja Juhani Pesule!
Ruumide koha pealt nii palju, et ma loodan järgmiseks reedeks leida meile koha näiteks Kanutisse. Ruume pean ma ka vist järgmine nädal minema vaatama- Adamson Eriku muuseumi ja mihkli gildi, kes kaasa saab millagi tulla, on igati oodatud! ja lisaks veel teatrid ja Tallinna ülikool
Ma ei tea kas seda on juba mainitud, aga meil on kohuleht üleval! Jepii ! Ja logo meeldib mulle üle kõige, nii ilusat poleks ma ette kujutanudki.
Sel, lõppeval nädalal saime Merka juures kokku, tähistamaks suve lõppu, kui just tähistama on õige sõna...Suurepärane oli see aeg. Kui me just foorumteatrit ei teinud seal, liigutasime ennest piisavalt, terves kehas terva vaim nagu öeldakse, niiet ma leian, et selleski lõbusas koosviibimises oli hulganisti kasulikkust.

Kommentaare ei ole: