pühapäev, 20. aprill 2008

Buugi-vuugi

Vaevaliselt on kätte jõudnud kevad, mis FoorumTe: mõistes tähendab koosviibimisi pargis! Loodetavasti jäävadki ilmad nii kauniks nagu praegu siin Saaremaal on, siis me ei peagi otsima ja otsima endale ruume, kus proovi teha!

Nüüd aga siis selles vahepealsest ajast... Katriin turritas ja mossitas peale viimast üritust, viies sellega ära ka kõigi teiste tujud. Aga mis ma ikka teha saan, kui ma tunnen, et motivatsiooni pole ja foorumteatrist ei tea ma ka tuhkagi. Pealegi on mul pea laiali otsas. Aga ma pole vist ainuke:D Eelmisel nädalal pidime kokku saama statkal, mis asub šnelli tiigi ääres. Seda asukohta mäletas aga ainult kaks meie liikmetest(Mihkel ja Britta). Kelli magas sellel ajal, kui me kokku pidime saama, Merka oli Falgi pargis ja Leene Hirvepargis. Mina, Katriin oleks läinud Falgi parki, seal ma ka olin, kui me tegelt Brittaga pidime Balti jaamas kokku saama.

AGA ma pean mainima, et ma olen oma entusiasmi tagasi saanud! Meil on käsin neli lugu, üks neist peab kindlasti valmis saama järgmiseks reedeks, ehk meil on aega täpselt neli ja pool päev. Meessoost inimesi on meil ka vaja, sest mehed peavad ikka mehi mängima.
Ja ega sellega hädalemine ei lõppe, meil pole reedeseks ürituseks ruume kaa!

Kommentaare ei ole: