neljapäev, 15. mai 2008

nii on lood siin pool sood...

Natuke rohkem kui 24 tundi tagasi suundus FoorumTe: peaaegu täies koosseisus Tartu poole. Oliver kutsus külla! Käisime foorumteatrit tegemas tudengitele ja õppejõududele, kes oma sellise nimetuse kaotasid tol hetkel ja said lihtsalt inimesteks, kes üksteist tundma õppida tahtsid.
Sõit Tartusse viidi läbi pätikohtadel ehk siis viimases pingis lösutades. Meie ees istus üks pisipõnn, kes vahepeal naeratas meitele. Katriiin oli väga närvis ja samas ei olnud ka närvis. Ma pidin esimest korda Jokker olema, võii siis paremini sõnastades, mul oli võimalus esimest korda Jokker olla. Ma olin närvis, sest ma polnud isegi proovinud kordagi seda läbi ja kuidagi tundmatsse vette sukeldumine oli. Teisalt ei olnud ma närvis, sest ma tean, milline mu närv on ja mu närv ei tõmmelnud nii nagu tavaliselt.
Mmmm... ma ei teagi kohe, millest veel rääkida. Publik oli super. Said kõigest aru, mille mina kui Jokker seletamata jätsin. Inimesed läksid väga käima. Kui asi lõppenud oli, siis nad ikka veel arutasid olukorda. Niiet asi õnnestus vist!
Tagasitee möödus minul märksa rahulikumalt kui sinna sõit, kuid ma ei saa seda kõigi kohta öelda. Kelli, Merka ja Britta olid tagapingis väääga hoos. Turbojänesed ja megaturbojänesed ja surfavad jänesed keksisid seal.

...teisel pool sood on teised lood

Kommentaare ei ole: