neljapäev, 8. mai 2008

Tunnen viimasel ajal, et olen FoorumTe: asjadest veidi eemal. 92% sellest on minu viga, 8% panen ilmastiku süüks. Harjumus pidi paha asi olema, aga mina tunnen küll, et kui paar päeva kauem, kui harjunud olen, pole koosolekut olnud, siis tekib jube tahtmine teid kõiki näha. Merilini näen niikuinii piinavalt tihti, aga kõik koos, Britta, Leene, Katriin, Merilin ja mina, see on midagi, mille järele vahel tõesti igatsen.
Uuesti etendustega tegeleda on hea ja motiveeriv. Veidi ongi värskust puudu jäänud, lõpusirgel juhtub seda minuga sageli. Jah, aga praegu tunnen, et see hakkab tagasi tulema. Ootan järgmist üritust juba, sest eelmisest jäi mõnus tunne sisse. Inimesi oli keskmiselt ja sekeldus politseinikega ja väike vestlusring sobisid hästi. Maastikumäng oli geniaalne idee, isegi, et ise vaadata ei julgenud. Ja Evert tegi pilti, ülalpool on ka üks tema klõps. Vinge, et viimased paar sündmust on jäädvustatud ka rohkem kui ainult meie mälestustesse. Tegelikult oleks õige aeg hakat ennast juba luule lainele seadma, et homseks Britta ja Katriini etteasteks igati valmis olla. Paar(kümmend) lehekülge Jevgeni Oneginit peaks olema hea sissejuhatus.

Kommentaare ei ole: