kolmapäev, 6. juuni 2007

Kirjutab: Leene

Minu esimene postitus...Teised on kirjutanud juba suurepäraseid jutte, mida on väga hea lugeda, kahju, et eelmisel koosolekul puudusin, aga räägin siis hoopis tänasest. Tänane küllaltki asjalik suurepärane koosolek Hirve parigis. Ilm oli väga mõnus, täitsa suvi kohe :D Saime istuda murul puu all. Hea oli see, et nägin nüüd silmast silma meie uue toreda liikme Anitaga, kes aitas meil tegelda päevakohaste teemadega ja pakkus välja ka uudseid lahendusi. Ja rõõmustasime Hansapanga tunnustuse üle ning Britta rääkis veel tähtsamatest üritustest, mis tulemas. Tänud veelkord Katriinile :)
Eriti hea mõte Anital oli minu meelst nänni jagamine ja märgid, mis pole küll meile eluliselt tähtsad, aga minu arvates lihtsalt suurepärane idee. Sellega ma täna tegelesingi õhtul. Homseks loodan saada ka tagasisidet märkide hindade ja erinevate kujunduse võimaluste kohta. Ja muidugi eelarve, mille tähtsamad punktid küll üldjoones paika panime, aga täpsemalt uurime veel. Koosolek lõppes aga mõnusa söömisega. Tore oli kuulata ka teiste lõbusaid lugusid vanalinna päevade kohta :DAga minu kirjeldust täiendage ka teised kui aega saate, ootan huviga.

Kommentaare ei ole: