kolmapäev, 13. juuni 2007

Kirjutab:Katriin

Pean tõdema, et Britta suutis kõik tähtsa meie projektiga seoses ära rääkida, küll aga tahaks mina veidike pikemalt rääkida Piret Järvisest. Ta pole küll meie projektiga seotud, aga tal on väga tähtis osa meie tänases koosviibimises.
Meie siis istume rahulikult Kelli tekil ja räägime millest-iganes kui kuuleme Wismari poolt hüüdu " Piret, kus sa oled. Ega te Piretit näinud pole, ma kaotasin Pireti ära!" Meie siis võtsime ka asja tõsiselt ja mõtisklesime, kus me Piretit viimati nägime, tahtsime siiski aidata toda onklit. Mehel oli käes Piret Järvise fotoga SL Õhtuleht. Ta rääkis meile, kuidas öösel magama jäädes on Pireti pea tema südamel, see aitavat tal uinuda. Veel pajatas ta, kuidas nad on Piretiga samas koolis käinud, ning ta arvab, et Piret toitub kapsast, sest tal on jänesehambad.
Meie jäime ka surmtõsiseks kuulates teda. Üritasime aidata teda ning näitasime suuna, kus Piret võiks olla. Ma alguses kartsin, et äkki on tegu varjatud kaameraga ning nad võtavad mind vahele, et ma kaasa asja mängin tolle onuga. Aga paistis, et tal oli ikka tõsi taga. Lõpetuseks ta astus mu aurasse ja limpsis meid Brittaga piltlikult 10 meetri kauguselt.
Armas tegelikult, et tal on iidol, kelle nimel elada, kelle autogrammi oodata ja kellega koos uinuda:)

Kommentaare ei ole: