laupäev, 20. oktoober 2007

Endiselt ebareaalne

Te võiksite mulle hetkel ükskõik mida rääkida ja ma lihtsalt noogutaksin. Aga muidugi lause "oli tore" vms peale oleks see palju rohkemat, kui väsimusest tingitud "mmmmhmh". Kindlasti oli mul omamoodi lihtsam seda üritust nautida, teades, et ei pea muretsema, et mängud kõik tingimata meeles oleksid või et etenduses vaja mõni väga raske koht välja mängida. Ja hea, et ma liiga palju ei kartnud - inimesed olid ju supertoredad, asjaga mindi kaasa, paari hetkega oli tunne, justkui oleksin eluaeg nende inimestega seal hullu mänginud. Olen täis laetud ja samas täiesti tühjaks imetud.
Hiline kellaaeg seab mõttetööle oma piirid, sulguvad laud häirivad trükkimst, aga äkki polegi palju sõnu vaja? Kõik läks kõige parema plaani järgi, mida mõelda julgesin ja isegi, et ma ei suuda hetkel mõelda, et kohe-kohe tuleb korraldada ka järgmine üritus, ometi ma tean, et juba paari minuti pärast näen ma sellest magusat und.

Kommentaare ei ole: