pühapäev, 21. oktoober 2007

Mõeldes tulevikku

Täna oli meil Vanalinnas Hella Hundi vastas väike istumine, kus olime meie: Britta, Merka,Leene.
Seal tegime palju kasulikku. Esiteks kirjutasime 9. novembri plaani, mida teha üldjoontes. Mõtlesime teemadele, mida võiks teha. Mõtlesime sellele, kes me oleme, mida tahame ja kuidas teeme. Mõtlesime oma tugevustele, nõrkustele, ohtudele ja võimalustele ehk siis lühidalt öeldes SWOT.
Kui me olime ära söönud Britta ema tehtud imemaitsvad peedi- feta pirukad, need olid nii head :) enne mõtlesin, mida teha oma fetast, aga ma sain sellega omale vastuse...ja lõdisesime juba külmast läksime me edasi. Ja vahepeal rääkisin vene pensionäridega nende probleemidest, mõeldes sellele, mis võiks olla meie järgmine teema. Ja nemad polnud ainsad, kelle käest ma teemasid küsisin.Ma arvan, et rääkisin umbes 10 inimesega kokku, mis on nede jaoks probleemiks ja mis on asjad, mis võiksid teisiti olla. Ma arvan, et panen selle orkutisse teemaks ehk siis saab sinna juurde ka lisada, kui mõtteid tekib.
Ma täna ie kirjutagi nii pikalt kui eelmine kord, sest see tuli nii pikk,et mina ei viitsiks seda enam lugeda...
Kui ma sinna läksin olin veidike segaduses, aga praegu on juba palju asju selginenud. Siht on uuesti selgelt silme ees.

Kommentaare ei ole: